OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 24 23:50:43 CET 2010

Dne 24.2.2010 23:26, Petr Zahradnik napsal(a):
> Proč by neměl bránit? Kdo by mu to měl zakazovat? Nějací soudruzi?
> Držitel autorských práv si určuje pravidla. V mezích zákona,
> samozřejmě. Nemusíš na tu smlouvu přistoupit.

Ale proc ja bych mel se na to vyrobce vubec ptat? Ja jsem zaplatil
moznost neco uzivat, uzivat to nechci a tak to poslu dal. Vyrobce do
toho nema co kecat.

> Ve většině licenčních smluv, které já znám, a jejichž software
> používám, je to povoleno. Nicméně pokud si to držitel autorských práv
> nepřeje, je to jeho právo.

Pouzival jsi Visty?

Ve vyjádření dodaném společností CoLin zastupující Microsoft stojí: "Je
možné odinstalovat Windows Vista z jednoho počítače a nainstalovat
operační systém na nový počítač nebo na upgradovaný počítač. Možnost
neomezeného počtu instalací Windows Vista, vždy aktuálně na jednom
počítači, platí jen pro uživatele, který si zakoupil Windows Vista
poprvé. Převod licence na někoho jiného než prvního uživatele je i
nadále možný jen jednou."

Takze treba u Vist je to mozne jen jednou a pak mas smolika.

> Ale jinak to nic nemění na hlavním tématu tohoto vlákna.

Ano nemeni, ze se snazi vyrobci HMOTNYCH veci na ne aplikovat autorsky
zakon.