Re: Osciloskop?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 24 15:58:29 CET 2010

Mohu potvrdit s Martinem jde docela rozume pokecat, ale Tek je lepsi koupit v USA :-).

Kdyz je zde toto tema, je nejaky obecne pouzitelny axiom, podle ktereho vybirat osciloskop, neco jako potrebuji cucet na neznamy signal o frekvenci, placnu 25MHz, tj. chce to vzorkovaci frekvenci x, velikost pameti y atd?

Tom

>Kupovali jsme MSO3034 včetně DPO3COMP a DPO3EMBD od T&M Direct, s.r.o.
Jednal jsem zde s panem Martinem Šimůnkem. Samozřejmě, je omezen cenami pro
Evropu, ale je to příjemný pán, jednalo se mi s ním dobře. Zkuste mu tedy
poslat poptávku a uvidíte.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel