Osciloskop?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Únor 24 16:26:01 CET 2010

To ze ochrana veci neni dokonala neznamena, ze je to at uz jen treba po
moralni strance spravne vyuzit. Proste za tim je potreba videt lidskou
praci (vyvoj tech dekoderu) a to ze tato slabina vznika tim ze vyrobce
chce svym zakaznikum ulehcit zivot. Kdyz budu potrebovat toto rozsireni,
tak jen zavolam prodejci, nadiktuje mi aktivacni klic a merim za chvili
dal, zadne reinstalace apod. Ono se ani moc asi nepredpoklada, ze by
vetsi firmy volili nejaky zpusob obchazeni a jednotlivci si takove
pristroje koupi nejspis jen vyjimecne.
Preci nechces aby se do kazde veci montovali "neprekonatelne" zabrany
proti zneuziti. Staci jak to funguje/nefunguje s licencemi u programu a
kolik to nadela starosti predevsim lidem(spolecnostem), kteri(ktere)
poctive plati za licence. Moc se mi nelibi kam takove smysleni vede.

Tosa