Re: perspektiva hybridní technologie

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Únor 20 19:07:45 CET 2010

To jmeno mi je povedome. Neucil v Podebradech elektricke merici pristroje?
Vybavuje se mi, ze vzpominal na nejakeho absolventa co mu rikal:
"Tady jste mne ucili vysokou matematiku, ted delam mistra triceti zenskym
a z vysoke matematiky vyuziji ze si umim spocitat kdy ktera pujde na materskou.

Ja jsem studoval specializaci "telefonni ustredny" a dalo mi to jen presvedceni
ze to nikdy delat nechci - a taky jsem to nedelal.