Re: perspektiva hybridní technologie

Sobota Únor 20 19:47:39 CET 2010

Učil teorii obvodů. S ním tam byl na katedře teorie obvodů ještě Tkáč a
Truksa, ten učil teorii pole. Když tam ke konci zůstal jen 1. ročník, táta
učil základy elektrotechniky. Pak už na zámku zůstala jen jazyková škola pro
rákosníky. Pár let dělal ve vývojových laboratořích a pak šel do důchodu.

Anděl

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 20, 2010 7:07 PM
Subject: Re: perspektiva hybridní technologie

To jmeno mi je povedome. Neucil v Podebradech elektricke merici pristroje?
Vybavuje se mi, ze vzpominal na nejakeho absolventa co mu rikal:
"Tady jste mne ucili vysokou matematiku, ted delam mistra triceti zenskym
a z vysoke matematiky vyuziji ze si umim spocitat kdy ktera pujde na
materskou.

Ja jsem studoval specializaci "telefonni ustredny" a dalo mi to jen
presvedceni
ze to nikdy delat nechci - a taky jsem to nedelal.