Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 20 17:23:17 CET 2010

No dalo by se dost usetrit pokud by se navrhla deska tech BLDC
regulatoru - neni na nich nic zasadniho a je to skoro 1500Kc v rozpoctu.

Navic je jich treba docela dost a tak by se vyplatilo nechat udelat
filmy a desky ve firme. Samotne desky budou za hubicku.

Ostatni zalezitosti si myslim jsou uz jen o improvizaci a neni treba nic
dalsiho kupovat. nejsou treba serva jako u jinych modelu coz je take
velka uspora.

Dalsi draha polozka jsou ty gyra, ktere jsem pocital pro kusovku. Ale
myslim ze pri 10ks uz to spadne skoro na 2/3 ceny. Co neni malo.

Samozrejme naskace postovne, ALE prave proto jsem se ptal kdo se prida.
Pokud rozpocitam 50USD postovneho z Ciny na 30 motoru za 12USD tak je to
pohoda.

Me osobne ceka take prechod na 2.4GHz ale asi to budu resit modulem od
JETI do sve Futaby FX-18.

Jen jsem nepochopil jaky signal z prijimace jde do te ridici jednotky.
Skoro mi prijde, ze tam jde signal pred rozdelenim na jednotliva serva -
tedy cely PPM ramec.

Myslim, ze 10kKc to musi bohate sfouknout.

--
S pozdravem
Radek Vicek