Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Neděle Únor 21 23:17:00 CET 2010

Dobry den
Je to krasny stroj,vsem se u nas libil a pokud bude stacit cas tak bych
se rad zucastnil.
Myslim ,ze na rizeni  jednoho motoru  by mohl stacit jeden
tranzistor.Nevim jestli je potreba tocit motorem
na druhou stranu nebo ho  brzdit.Na jednu desku by se veslo rizeni 3
motoru s jednim
procesorem generujicim 3x PWM.
Rizeni by se dalo delat pres Xbeepro dosah pres 1 km,nebo WIFI
modul.Pouze to chce kvalitni
joysticky , ale delal jsem i rizeni robota Gmetrem.
Jestli budete hromadne kupovat motory tak bych se rad pripojil.
Nevite jak je to s vrtulema?
   fanda