Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Únor 20 17:06:05 CET 2010

_Ja se tez hlasim_, i kdyz dle odhadu se to cele prodrazi minimalne
jeste o polovinu, realne pocitam tak 15kKc nepocitaje radio.
Radio mam, v kazdem pripade by to chtelo i tu GPC aby se to dalo nekam
"povesit" ......

Tento tyden o  jarnich prazdninach budu delat nejake testy RC systemu na
2,4GHz, mam slibene 3-4 soupravy. Budu delat test dosahu a odolnosti na
ruseni.
( tracking generator ze spektraku + budic + 50W PA na 13 cm...)
JaKub