[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 9 17:03:30 CET 2010

 9.2.2010, 16:52:39

Mozna nekdy sledujete TV s americkymi filmi ze soudniho prostredi. Pak
jste si mozna vsiml, ze se tam casto objevuje formulace "vina
obzalovaneho musi byt prokazana nadevsi pochybnost".
Ano, takove dokazovani je mnohdy obtizne, mnohdy slozite, mnohdy
drahe. A co hur, mnohdy se to ani nepovede a darebak je osvobozen.
To je dan za pravni stat. Je to dan velmi vysoka, ale zaplatit ji
musime. Protoze alternativou je Stalinske rusko, kde vinnen byl kazdy
u koho NKVD zabouchala na dvere. Nebo divoky zapad, kde pravdu ma
jenom bouchacka; ta rychlejsi.

> Kto nerobi lapajstva, je mu nejake komando ukradnute.
Ano. Pokud ovsem dokazete zajistit aby komando nebylo tendencni a bylo
neomylne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz