[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Únor 9 16:43:45 CET 2010

Suhlasim.
Ale sme ludia od elektriky a vieme, ze v pripade cierneho odberu sa to
presne urcit neda. Taky elektricky ohrievac dokaze hotove divy  :-) Ale
dokazat, ze bol niekedy (a ako dlho) zapnuty sa zase nijako neda.
Ako hovorite:
"A s darebakem by melo byt
nalozeno prisne."

Urcite sa to neda presne, "aby sme mu nedajboze neukrivdili" ma zaplatit
kolko ??
Nezabudajme, ze sa potom na neho skladame vsetci ostatni. Kto nerobi
lapajstva, je mu nejake komando ukradnute.

                                              Milan  Mlynarčík