[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Stanislav ©mejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Únor 9 17:27:13 CET 2010

> Kto nerobi
> lapajstva, je mu nejake komando ukradnute.

Vas optimismus bych chtel mit. Vam se nikdy nestalo, ze represivni organy
(jakehokoliv druhu) proti vam zasahly neopravnene?

To si vazne CEZ neumi koupit elektromery na dalkovy odecet a kdyz uz je nechce z
financnich duvodu nasadit vsude, at je nasadi tam, kde mu hrozi vyssi riziko
nebo kde ma podezreni na unik. Pak uz staci aby si online odecetl aktualni vykon
a na privodu realnou spotrebu. A kdyby mel dalkove odecty vsude, tak si muze
merit vykon po ulicich, po vesnicich atd. Vzdyt to pak je prakticky puleni
intervalu.

Standa Smejkal