poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

Martin Persich persich@transcon.cz
Pondělí Únor 8 18:29:25 CET 2010

Pokud je to do vetsiho letadla a certifikace v Rusku - urcite bych se
nejdrive zajimal o technicke pozadavky na toto zarizeni. Rusaci maji urcite
pro to zpracovana "trebovanija" a s temi vas ve vasi firme navstivi a budou
certifikovat. Teprve pak bych asi resil operacni system a typ procesoru -
jak jiz uvadeli jini. Neco malo o ruskych certifikacich vim a to delame jen
pozemni letistni zarizeni ...
Pri pouziti ethernetu (trebas ho pojmenujme "prumyslovy") mohou byt mozna
limitujici implementovane protokoly na danem OS. Priznavam totiz, ze bych
asi nerad sedel v letadle, kde komunikace s dulezitymi zarizenimi bezi po
TCP/IP ...
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: <dan.matejka@email.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 08, 2010 6:04 PM
Subject: Re: poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

ma to splnovat pouziti v letadle ne zrovna malem, nahrada instrumentu v
letadlech ruske vyroby
certifikace bude v rusku

bude se jednat o sestavu nekolika displeju 10" z rozlisenim 1280X1024
zobrazovat maji 3D mapy, pohledy z kamer, letove udaje, motorove udaje
veskere senzory mame v planu tahat od cidel za pomoci ethernetu, sem tam je
zapojit pres nejaky prumyslovy hub

prave kvuli 3d mapam a podobne chceme nejaky poradny procesor aby to vse
zvladal v tom rozliseni

nam byl nabidnut procesor od freescale P2020 nebo MPC8641 nebo MPC8610 k
tomu chteli delat zbytecne nejakou sbernici na hradlovych polich od actelu,
proc kdyz ethernet se pro prumysl pouziva uz dlouho a je overeny

zda se nam vhodnejsi nejaka prumyslova deska z dualcore intelem
protoze je to neco pracnejsi tak hledame nekoho kdo nam s tim pomuze

kvuli programovani trvame na XP embedded, zdaji se nam slusne stabilni

Dan