poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Únor 8 18:25:42 CET 2010

Dobry den,
Ethernet a Profibus se v prumyslu sice pouziva, ale zhruba takto:
Jednotlive komponenty si detekuji, zda je spojni OK, pokud maji podezreni,
ze spojeni neni OK, tak zhodi linku do TOTAL STOPU.

TOTAL STOP NESMI byt tazen zadnou sbernici, ani
se nesmi zpracovavat v beznych PC, nebo PLC. Na bezpecnost
jsou specialni PLC.

V pripade kritickych procesu je i v prumyslu vylouceno pouziti
beznych PLC, o PC ani nemluve.

Takze je mi zahadou, co udela letadlo po tom, co ridici PC
zahlasi BF (Bus Fault). Mezi nami, jedna se o jednu z nejcastejsich
chyb, co PLC hlasi.

Prosim, jaky je typ letadla?

Slavek

PS: Bezne prumyslove komponenty jsou velmi omezeny nadmorskou vyskou a
teplotou.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.