poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

Kovar Milan mkovar@seznam.cz
Úterý Únor 9 07:21:37 CET 2010

Přeji pěkný den.

Do letadel už nějaký pátek něco děláme.
Můžu vám říct, že pokud bude mít vaše zařízení jakýkoliv vliv na bezpečnost letu, můžete na windows a ethernet rovnou
zapomenout. I když Rusko je země neomezených možností. :-)
Nejpoužívanější předpis pro certifikaci softwaru do letadla je RTCA DO-178B. Jak váš software, tak operační systém musí
být podle něj certifikovaný.

Milan