TV Tesla Ametyst T-2055txt

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 8 10:43:46 CET 2010

> Zdravim vsechny,
> mame v rodine TV Tesla Ametyst T-2055txt. Pry se bez zjevneho duvodu
> najednou prepla do jakehosi zvlastniho modu, kdy jde nastavit hlasitost
> maximalne do tretiny plneho rozsahu a z menu zmizely vsechny polozky mimo
> nastaveni obrazu. Puvodne tam bylo i nastaveni casovace a ladeni kanalu
> apod. Je to produkt Tesla Praha Strasnice, ale nedari se mi dohledat
> kontakt na tohoto vyrobce, jen nejake info o zahajeni konkurzu v roce 2002.
> Predpokladam ze s timhle si bezny TV opravar neporadi, ze pujde o nejaky
> [...]

Zdravím,
  patrně se aktivoval "hotelový režim". Řada televizorů jej obsahuje, jde o
blokování nastavovacích prvků tak, aby zákazník nemohl televizor rozladit,
ani nastavit příliš vysokou hlasitost reprodukce.
  Doporučuji zjistit, jaký je v daném televizoru MCU a hledat, jak se dá tento
režim zrušit, určitě to nějak půjde např. držením kombinace nějakých tlačítek
při zapínání televizoru.
  S pozdravem Pavel