TV Tesla Ametyst T-2055txt

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Únor 8 10:38:46 CET 2010

Zdravim vsechny,
mame v rodine TV Tesla Ametyst T-2055txt. Pry se bez zjevneho duvodu
najednou prepla do jakehosi zvlastniho modu, kdy jde nastavit hlasitost
maximalne do tretiny plneho rozsahu a z menu zmizely vsechny polozky
mimo nastaveni obrazu. Puvodne tam bylo i nastaveni casovace a ladeni
kanalu apod. Je to produkt Tesla Praha Strasnice, ale nedari se mi
dohledat kontakt na tohoto vyrobce, jen nejake info o zahajeni konkurzu
v roce 2002. Predpokladam ze s timhle si bezny TV opravar neporadi, ze
pujde o nejaky softwarovy bug nebo tajnou funkci o ktere se v manualu
nepise, protoze jsem to tam nenalezl. Napada nekoho co by se dalo zkusit
delat s timto stavem? Dlouhodobe vypnuti napajeni nepomaha.
Predem diky za tipy

Tosa