TV Tesla Ametyst T-2055txt

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Únor 8 12:39:00 CET 2010

Parada, tohle jsem potreboval vedet, nedoslo mi ze tohle implementuji do
normalnich televizi. Stacilo chvili hledat jak se to u televizi obvykle
aktivuje a prislo se na to. Staci pri zapinani televize vypinacem primo
na ni drzet tlacitko "i" na dalkovem ovladaci a uz to slo prenastavit.
Diky za radu!

Tosa

PS: Jeste pry jestli neumim opravit lednicku a zastavit kapani kotle
nejakym nastavenim tlacitek. To jsou ksefty s rodinou. :-)