[OT]: hezke cteni

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Únor 7 10:03:25 CET 2010

Ja si pro zacatek koupil tuto :

http://www.jinke.cz/products/Hanlin-V3/index.aspx

Driv jsem jako ctecku pouzival netbook , ale podsvetleny displej, kdyz
cely den koukam do PC je k nicemu. Navic perfektni vydrz dal jsem tam
8gb SD kartu plnou knih no co vic si prat. Samozrejme tohle je takova
docela levna takze ma nevyhody jako je spatne cteni naskenovanych knih
v pdf , trochu pomala , ale tohle jde vyresit tim, ze si to
zkonvertujete do jineho formatu s kterym ctecka nema problemy. Pro
"surove" cteni je vic nez dostacujici .Navic je do ni mozno nahrat
alternativni OS, jmenuje se tusim openbook , ktery ma lepsi v
funkcnost , ale zatim je v nejake beta verzi. Dneska ma dobre ctecky
sony ale ty stoji 20K a podobne , tam uz je potom i slovnik, ruzne
druhy vyhledavani a podobne.

PS. Nicmene i tak postupne bych chtel mit velkou knihovnu klasickych
knih ty to myslim nikdy nenahradi a hlavne kdyz k nekomu prijdete tak
preletnete ocima co cte a dost to vypovi o tom cloveku :) Coz s
cteckou nejde .

snehulak