[OT]: hezke cteni

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Únor 7 11:38:22 CET 2010

Jasne, kniha je kniha. Ta vune papiru a tak je nenahraditelna. Bohuzel
rad ctu anglicke originaly a v mych koncinach je ponekud problem se
shanenim. Posledne jsem si ani na letistich nevybral, tak jsem si
koupil Sony PRS-505 a spokojenost. Koupitelna za nejakych necelych 5K
z druhe ruky. Mam k tomu i jednoduchy slovnik - ale jeho ovladani neni
nic moc. Ctecka nema dotykovy display (ty s dotykovym zas maji horsi
obraz). Vydrz skvela, cteni pohodlne. Jen klasicky problem s PDF:)
Marek