[OT]: hezke cteni

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Neděle Únor 7 08:27:35 CET 2010

Zdravím,

Neffova Tma je moc dobrá. Napřed to byla povídka, ve které byla poprvé
použita základní myšlenka, pak se nechal přesvědčit, že by z toho mohla
být kniha. V knize použil reálně existující politiky. Protože časem
zjistil, že si do knihy nasadil psychopaty, asociály, maniaky a vůbec
lidi s různými psychickými poruchami a problémy, rozhodl se napsat Tmu
znovu, jmenuje se Tma 2.0. Ta je mnohem depresivnější, než byla původní
verze, která i přes likvidaci 80% lidstva končila heppy-endem.

E-knihy jsou výborná věc. Obrovská knihovna na SD kartě je podle mě
daleko větší revoluce, než byly mp3.

Pavel Krafčík