AtMega8 - problem s externim prerusenim

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 6 15:47:37 CET 2010

Ahoj,

mam blby pocit, ze pustas dva interrupty sucasne, int1 a ocr2. Jeden Ti
nastavi sampling 1.5 a druhy 1 bit. Takze problem je nasledovny: do rxd
pustam 0x55. start by mal byt ok, avsak pri prechode 10 na rxd ti int1
nastavi sampling 1.5bitu namiesto 1bit. Napis si to cisto, cakam na int1,
pride, nastavim ocr2 1,5 bitu, povolim ocr2 zakazem int1. kompletujem 8
bitov cez ocr2 + stop povolim int1.

A.

----- Original Message -----
From: "Kamil Rezac" <krezac@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 06, 2010 3:17 PM
Subject: Re: AtMega8 - problem s externim prerusenim

Komentar INT0 je tam proto, ze jsem to zkousel presunout z INT0 na
INT1, jestli to nepomuze. Nepomohlo.

V kodu mam: MCUCSR |= (1<<ISC11);   // non-invert: falling edge
a datasheet rika:
ISC11 ISC10 Description
1 0 The falling edge of INT1 generates an interrupt request.

Default toho registru jsou nuly, takze podle me to vypada dobre...
Zkusil jsem i prime prirazeni MCUCSR = (1<<ISC11);   a chova se to stejne
KR