AtMega8 - problem s externim prerusenim

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Únor 6 16:38:07 CET 2010

Kde je to zdvojeni? podle me to funguje jako v tve druhe vete:
na zacatku oc2 zakazany, int 1 povoleny
v obsluze int1 se hned na zacatku int1 zakaze, takze by uz nemel
vyskocit, smazu oc2 flag, povolim ho a nastavim delay 1.5 bitu
(preskoceni startbitu a skok do pulky prvniho bitu)
v obsluze oc2 se nasampluje hodnota a naplanuje se za jeden bit
po nacteni spravneho poctu bitu nactu zakazu oc2, vynuluju int1 flag a
povolim ho. Flag ma vynulovany, takze by nemel vyskocit, ale stejne
vyskoci...

KR