AtMega8 - problem s externim prerusenim

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Únor 6 15:17:21 CET 2010

Komentar INT0 je tam proto, ze jsem to zkousel presunout z INT0 na
INT1, jestli to nepomuze. Nepomohlo.

V kodu mam: MCUCSR |= (1<<ISC11);   // non-invert: falling edge
a datasheet rika:
ISC11 ISC10 Description
1 0 The falling edge of INT1 generates an interrupt request.

Default toho registru jsou nuly, takze podle me to vypada dobre...
Zkusil jsem i prime prirazeni MCUCSR = (1<<ISC11);   a chova se to stejne
KR