Referencie na mcu Silabs

Milan milger na pobox.sk
Čtvrtek Srpen 5 08:02:52 CEST 2010

Jam mam skusenosti v zasade pozitivne, robim s rodinou: C8051F120 + Keil.
Vcelku pohodova robota, spolahlive a vykonne /nato ze je to 8b. x51/.
Dokumentacia k nim je presna a zda sa mi ze uplna, co neplati u niektorych
vyrobcov.
Zatial som narazil iba na jeden HW problem, ktory sa zrejme tyka ESD ochrany
pinov. V urcitych specifickych pripadoch /pin nastaveny ako vstupny a k nemu
pripojeny budic v log. 1 na dlhsom spoji/ nastava efekt tyristoru /nevypne
sa ochrana/, pomoze iba vypnut napajanie. Jednoducho ak sa na spoji
naindukuje rusenie, zopne sa ochrana na zem, zvedie sa prepatie, dalej
napatie klesa pod Vcc, z budica cura prud povedzme 30mA /log.1/, ale ochrana
uz nevypne. Z tohto stavu ho nedostane ani HW RESET.
Riesit sa to da ozaj jednoducho /ked o tom clovek vie/ odpor do serie... Ale
ked o tom nevie tak je taky nasr... ze ked to zisti okamzite uvazuje o inom
procesore a prerobi cely HW /v mojom pripade ARM LPC2368/.

Ale inak som naozaj hodne spokojny a ak ma niekde tlaci cas nie vykon, vzdy
zvolim x51 pred ARM.

Milan

----- Original Message -----
From: "Andrej Jancura" <hw_aj na zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 04, 2010 11:21 PM
Subject: Referencie na mcu Silabs

Dobry vecer,

kedze par ludi tu robi s 51-tkami od Silabsu, chcel by som poprosit o nejake
referencie na tieto mcu. Zaujimali by ma hlavne nejake muchy tychto cipov,
ci sa s nimi dobre robi HW a podobne. Potom by ma zaujimalo ako to je s IDE
a vyvojovymi prostriedkami, resp. moznost naviazat debuger na SDCC
kompilator C.

Po tychto cipoch pokukujem uz davnejsie a laka ma nich moznost vyberu typov
so sigma-delta prevodnikmi na cipe az po typy so 128k flash a 8k ram. Tak
trochu totiz vaham medzi ADuC848 a Silabsom.

Vdaka.

A.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 5341
(20100804) __________