Referencie na mcu Silabs

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 5 10:02:53 CEST 2010

Ja pouzivam oboji tedy Silab i ADuC, dnes prakticky vyhradne ADuC845.
Analog je idealni tam kam naznacuje nazev jeho výrobce, tedy tam kde je
treba presne merit analogove veci tam jim Silab a ani jini nemuzou
konkurovat, dlouho lete zkusenoatri Analog Devices v oblasti ADC a DAC se
zkratka nezaprou. Dalsi vyhodou je 4kB datova Flash/EE Z mého pohledu ma
Analog prehlednejsi DS.
Tim vyhody asi konci, Silabs ma promaklejsi podporu, super konfiguracni
wizard,  genialni Crossbar (moznost namapovat si piny na pouzdro), PCA,při
pouziti 24.5 MHz hodin dvojnasobny vykon proti ADuC.
Nemá datovou Flash, sice lze zapisovat do programove, ale diky strankovani
to je opruz. Muj nejoblibenejsi model C8051F410

Jako IDE pro oboji pouzivam Kelt C51 aktualne tusim 9.02, i sw debuger od
Keil je super, integrace hw debuderu je asi o fous lepsi ta od Silabs. Keil
je placeny a pekne drahy sw, mame ho v praci koupeny, ale kdo hleda...

Jak jsem jiz uvedl pouzivam oboji , ADuC je zkratka na presna mereni a
Silabs general purpose

PN

Dobry vecer,

kedze par ludi tu robi s 51-tkami od Silabsu, chcel by som poprosit o nejake
referencie na tieto mcu. Zaujimali by ma hlavne nejake muchy tychto cipov,
ci sa s nimi dobre robi HW a podobne. Potom by ma zaujimalo ako to je s IDE
a vyvojovymi prostriedkami, resp. moznost naviazat debuger na SDCC
kompilator C.

Po tychto cipoch pokukujem uz davnejsie a laka ma nich moznost vyberu typov
so sigma-delta prevodnikmi na cipe az po typy so 128k flash a 8k ram. Tak
trochu totiz vaham medzi ADuC848 a Silabsom.

Vdaka.

A.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 5341
(20100804) __________