Referencie na mcu Silabs

Andrej Jancura hw_aj na zoznam.sk
Středa Srpen 4 23:21:11 CEST 2010

Dobry vecer,

kedze par ludi tu robi s 51-tkami od Silabsu, chcel by som poprosit o nejake
referencie na tieto mcu. Zaujimali by ma hlavne nejake muchy tychto cipov,
ci sa s nimi dobre robi HW a podobne. Potom by ma zaujimalo ako to je s IDE
a vyvojovymi prostriedkami, resp. moznost naviazat debuger na SDCC
kompilator C.

Po tychto cipoch pokukujem uz davnejsie a laka ma nich moznost vyberu typov
so sigma-delta prevodnikmi na cipe az po typy so 128k flash a 8k ram. Tak
trochu totiz vaham medzi ADuC848 a Silabsom.

Vdaka.

A.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 5341 (20100804) __________

http://www.eset.sk