Xilinx FPGA+ARM

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pátek Duben 30 18:26:43 CEST 2010

Soft core myslim pujde udelat i ARM z nizsich rad. Problem je, ze nebude
tak vykonny a neni to proste natvrdo nadratovane jadro. Mohou byt
komplikace pri placingu a routovani na chip atd. Ja mam treba na tohle
asi psychicky blok. Mam softwarove jadro, softwarove periferie, ktere
jsou pripojene variabilni matici na jadro a v jadru bezi software. Neco
nefunguje a kde to jako mam zacit hledat? V programu? V kodu periferie?
A kdyz jeden preklad trva mezi 15 a 30 minutami tak je to zazitek. Ted u
volatilniho FPGA resit kam ulozit pamet programu, takze musi byt loader
z konfiguracni flash nebo se pouzivaji ACE chipy. Pri ladeni to tam
jeste nahravat jinak pres JTAG aby se s tim dalo pracovat (mimochodem v
pomerech jednodipu v silenem debugeru) ...
Tech jader skutecne existuje hodne, ale neni to tak ruzove jak se to
zda. Na druhou stranu to hodne lidi pouziva, takze to asi neni tak
neprekonatelne, jen ja se tomu vyhybam kdyz muzu. Ale to uz jsem trosku
daleko od puvodniho tematu. Jen jsem chtel nastinit proc je hardware
core zjednoduseni, alespon v necem.

Tosa