Xilinx FPGA+ARM

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Duben 30 12:48:47 CEST 2010

Ja myslim, ze tu bylo/je trochu vic problemu.
1) Je nekolik vyrobcu FPGA (kazdy se 'svymi' vyvojovymi prostredky a
odlisnostmi'). Je hafo jader 8-bit (kazdy se 'svymi' vyvojovymi
prostredky a odlisnostmi'). Kombinaci 'FPGA'/'jadro' se vyber jeste
vice zuzuje (kdyz byl nekdo zvykly na x51, tak co mu z toho, ze na ten
FPGA prilepili PICa, radeji si to slepi na desce jako 2 obvody a ma na
co je zvykly)
-tady by spojeni ARM jako momentalne pomerne siroce
vyuzivana/propagovana platforma mohl mit sanci
2) ty 8-bit jadra jsou pomerne hodne jednoduche a tak pro vetsi FPGA
nebyl tusim vetsi problem si je v tom FPGA proste pouzit. Videl jsem
implementace cele rady 8bit jader pro FPGA (a to jsem jeste malo
videl, malo chleba chleba snedl a malo snehu ....)
-s ARMem je situace ponekud jina, jeho implementace by zabrala tusim
hooodne velkou cast prostredku FPGA

Jsem zvedav nakolik se to uchyti:)
Marek