Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Michal Krestan krestan@hw.cz
Neděle Duben 11 20:41:41 CEST 2010

S Elko zdrojem mam naprosto stejnou zkusenost, vydrzel 14 dni:-) Je to sice
od tematu, ale docela by me zajimalo, jak resi homologaci nekterych vyrobku.
Napr. by me zajimalo, jak muze nekdo homologovat jejich sbernici na INELS,
ktera komunikuje po dvou dratech zpusobem, ze misto toho, aby tam byla
nejaka modulace, tak se data prenaseji pravouhlym spinanim FETu a zateze na
dvou dratech, po kterych to jak komunikuje, tak se zaroven napaji. Sice je
tam mensi strida, ale i tak to ruseni musi byt naprosto neuveritelne.

            Michal

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 11, 2010 8:26 PM
Subject: Re: Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Take jsem myslel ELKO (byt jsem napsal Elco). Jejich zivotnost byla
sotva v mesicich pri provozu sotva 8 h denne. S reklamacemi nebyl
problem asi i diky vstricnosti velkoobchodu, kde nakupujeme.

Uznavam, ze ten Omron je podstatne drazsi, ale u nas byla spolehlivost
na prvnim miste. Ve stroji za stovky tKc se par tKc za zdroj ztrati.
Navic je to porad levnejsi nez cesta k zahranicnimu zakaznikovi kvuli
reklamaci.

Z.