Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Duben 11 20:26:20 CEST 2010

Take jsem myslel ELKO (byt jsem napsal Elco). Jejich zivotnost byla
sotva v mesicich pri provozu sotva 8 h denne. S reklamacemi nebyl
problem asi i diky vstricnosti velkoobchodu, kde nakupujeme.

Uznavam, ze ten Omron je podstatne drazsi, ale u nas byla spolehlivost
na prvnim miste. Ve stroji za stovky tKc se par tKc za zdroj ztrati.
Navic je to porad levnejsi nez cesta k zahranicnimu zakaznikovi kvuli
reklamaci.

Z.