Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Neděle Duben 11 20:33:44 CEST 2010

Ja jeden zroj 24V z GM  (plechova derovana krabicka) mam pouzity uz tri
roky a zatim prestala svitit jenom ledka. Zbytek funguje. V praci mame
asi 150ks PLC od Omronu rady CQM1 se zrojem  PA216 a po asi 5ti letech
zacaly taky zlobit. Ted jim je v prumeru 10let a zatim odesla asi
polovina. Na primaru maji dva kondiky do serie 200V 200uF a jak se jim
zacnou rozchazet parametry, tak schori transily okolo, usmernovac a kdyz
se zadari, tak exploduje i varistor na vstupu. S Elkem mam taky
problemy, ve starych byly na napajeni kondiky, ty odchazely dost hrozne,
ted tam davaji hodne orezany spinany zdroj a taky zadna slava. Ten
jejich zdroj 60W co pochazi od MeanWellu, uz se me parkrat stalo, ze se
nejak zablokoval, zarizeni stacilo na chvilku vypnout a zas bezel.