Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Listopad 12 09:05:33 CET 2009

On Thu, 12 Nov 2009, Snehulak wrote:

> Minolty obecne v tech nizkych cenovych kategoriich jsou strasne
> smejdy.Meli jsme tu asi 20x 1000w a takove a to byla hruza.Naproti

Kdyz se tu probira minolta - nemate nekdo zkusenosti (negativni/pozitivni)
s Minoltou 8650DN ? Potreboval bych nejakou tiskarnu - A3 color duplex
network - a tahle ma zajimavou cenu. Koukal jsem na HP a starsi model
5550dn je drazsi a novejsi cp6015dn je ukrutne drahy proti minolte
a ma podobne parametry.