Re: Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 12 09:59:29 CET 2009

Stará dobrá Minolta PP 6L mi sloužila ke spokojenosti několik let, jen jsem
dosypával toner. Pak si ji vzala dcera a tiskárna šla brzy do kytek. Další
tuším P1200 a 1350 byly pěkné šmejdy a už nikdy více. Nevím, jak na tom jsou
vyšší a barevné modely, pro mne Minolta skončila, zajímavá cena necena.
Na kazetě 1350W je plácnutá 1-wire EEPROM DS2432 od Maxima
www.maxim-ic.com/fullds/DS2432  a díky ní ten krám nejde plnit, i když je
válec OK. Nový toner je dražší než jiná tiskárna. Možná by to šlo nějak
vynulovat, ale kdoví co tam bylo původně.
Pro běžné potřeby mám malou Canon LBP3300 duplex, tam se jen sype toner
(odborně vyvrtanou dírou :) ). Na kazetě jsou sice nějaké 3 kontaktní
plošky, ale tiskně i když se jí to zaizoluje. Když spí, má 3W, probudí se a
tikne téměř hned. Původně neměla síťovou kartu, ty Canonové jsou docela
drahé, teď ji má z ebay. Novější verze ji mají.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 12, 2009 9:05 AM
Subject: Re: Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

On Thu, 12 Nov 2009, Snehulak wrote:

> Minolty obecne v tech nizkych cenovych kategoriich jsou strasne
> smejdy.Meli jsme tu asi 20x 1000w a takove a to byla hruza.Naproti

Kdyz se tu probira minolta - nemate nekdo zkusenosti (negativni/pozitivni)
s Minoltou 8650DN ? Potreboval bych nejakou tiskarnu - A3 color duplex
network - a tahle ma zajimavou cenu. Koukal jsem na HP a starsi model
5550dn je drazsi a novejsi cp6015dn je ukrutne drahy proti minolte
a ma podobne parametry.