Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Listopad 12 08:55:13 CET 2009

Minolty obecne v tech nizkych cenovych kategoriich jsou strasne
smejdy.Meli jsme tu asi 20x 1000w a takove a to byla hruza.Naproti
tomu HP LJ 1100 , 1200 pres milion vytisklych listu a tisknou a
tisknou akorat teda uz by se mohly promazat . Ted jsme nakoupili 15x
HP 2015dn a ty jsou taky vyborne a z inkoustovych treba K5400
vynikajici nizka spotreba inkoustu pro kancelare idealni .

snehulak