OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 2 21:59:19 CEST 2009

2009/6/2 Zdenek <zdej@atlas.cz>:
> TV jsem pripojil dodanym 3x cinch (audio-video). Ma nejako vyhodu
> pouziti scartu? V podstate co clanek, to opacny nazor na kvalitu obou
> pripojeni.

No cinch video je kompozitní signál, kdy jde všechno (tj. barevná i
jasová složka) po jednom drátu, po připojení SCARTem by obraz mohl být
lepší, buď proto, že se využije s-video (tj. barva zvlášť, jas zvlášť)
nebo rovnou RGB. Musí to ale obě zařízení umět.

viz.: http://www.hardwarebook.info/SCART

A koukám, že přes SCART může jít i YPbPr signál:
http://www.hardwarebook.info/YPbPr

Jo a taky musíte mít televizi, na který poznáte rozdíl, já mám
skleněnou 72cm 50Hz a na tý bych to asi nepoznal, resp. mám všecko
připojený asi jen přes kompozitní video a obraz se mi líbí.

Jo, v jednom případě bude obraz přes SCART spolehlivě horší - pokud to
bude obyčejnej kabel, kde bude 20 drátů pohromadě a jen jedno stínění
- pak se tam díky přeslechům můžou objevit duchy v obraze a cizí zvuk
ve zvuku.

Pavel Kadečka.