OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Červen 3 15:14:46 CEST 2009

Dreamsky toto opravdu nekdy dela v menu pro vyber satelitu. Pro zmereni
kvality je dobre prepnout na jeden vybrany program a tam merit kvalitu.
Pokud to budete chtit merit i pri vyberu satelitu, tak z vlastni
zkusenosti to jde nejlepe delat tak, ze opustite menu a znovu pro nej
vstoupite. Mereni kvality pak na cca 2-3 sekundy ukazuje uroven i
kvalitu. Jedna se nejspis o software bug. M.