OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Červen 3 16:48:49 CEST 2009

Tak uz to "nejak" funguje. Kvalitu signalu mam 75-80%. Nekostickuje to a
to mi staci. Nakonec to bylo tim, ze prijimac byl prednastaven pro jiny
monoblok. Hlavne jsem byl uz treti den atrakci pro sousedy. :-)

On ten monoblok umoznuje posunuti v objimce v rozsahu cca 2 cm. Mozna se
tak vzdalenosti od ohniska kompenzuje rozdil v uhlu.

Diky vsem za pomoc.

Zdenek