mereni energii v rodinnem domku

Stanislav Jurnečka sjurnecka@volny.cz
Úterý Červenec 14 19:19:55 CEST 2009

Dobre, pokud se nepletu tak kotel ma svůj termostat a v mistnosti muzu mit
ještě další termostat, ale také ho tam mit nemusim. Potom kotel topi dle
toho sveho na nastavenou teplotu vody v okruhu a mistnosti mohu regulovat
hlavicemi bez termostatu.

A casove rizeni bude take fungovat tak, ze když rano zatopim na 2 hodinky
tak kotel pojede naplno, popripade se vypne svým termostatem a vecer třeba
to same na 4 hodiny.

Uvazuji spravne? Moc tomu nerozumim :-(Diky

Standa