mereni energii v rodinnem domku

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červenec 14 15:58:37 CEST 2009

Ano, v kazde mistnosti bude nekolik teplotnich cidel
(INELS ho ma v kazdem vypinaci) + jedno navic v podlahovem topeni.
Podlahove topeni je prakticky cista hvezda, ale na tom nezalezi.

Podstatna je moznost si nastavit denni rytmus kazde mistnosti
samostatne a moznost (hlavice) kazdou mistnost samostatne ridit.
Takze kotel bude topit jen tehdy, kdyz bude pozadavek na energii
a bude topit jen na potrebnou teplotu (max. ucinnost), pripadne
ho zastoupi solar (a na to jsem docela zvedav).
Velmi se to podoba Vasemu navrhu s tim linuxem, taky budete
muzet mit teplotni cidla v kazde mistnosti.
Termostat pak bude realizovan pres SW.

	Slavek