Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

jirilinhart jirilinhart@post.cz
Pondělí Únor 16 18:24:44 CET 2009

Neco podobneho to zacalo delat me u Funaje. Na zacatku stacilo vycistit vse
u procesoru od prachu a sklicko s cidlem. Pozdeji bylo zapotrebi dat na
procesor chladic a vyreseni zavady bylo vymena procesoru, ale prodouzil se
zivot asi o rok. Kdyz to zacalo delat podruhe tak sel televizor na
recyklaci.

jl

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 16, 2009 5:28 PM
Subject: Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Zdravim,

dnes mi zacla blbnout 15 let stara 55cm CRT TV od Panasonicu. Zavada je
docela zajimava - pri ovladani zvuku se to chova jako kdyby to DO nekdo
nahodne dlouhou dobu pridrzel. Tedy chci posunout zvuk jen o dilek a
kratce zmacknu a ono to jeste chvilku jede - nekdy vubec a nekdu treba
az do poloviny hlasitosti. To same pri ztlumeni zvuku. Nejdriv jsem
myslel ze to dela ten univerazalni DO, ale dela to i s puvodnim ovladacem.
Nic dalsiho jsem zatim nezaznamenal. Je to ale docela neprijemne.

Nepotkal se nekdo z vas s necim podobnym? Zatim to asi otevru a
preventivne zkouknu kondy a vysaju bordel. Nikdy to pokud vim nikdy
necistil.