Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 19:01:28 CET 2009

Tak jsem to vysal a vyfoukal (nektere casti vypadaly jak namrzle cernym
snehem). Nastesti to slo a nebylo to mastne (nekouri se tady).

A zatim se zda ze to bezi. Uvidime jak dlouho. Nic tam opravovat
nehodlam pokud to nebude korunova polozka. Za tech 15 let ma svy
naslouzino - mimochodem dival jsem se na kondeznatory a pred temi lety
zrejme byla jina elektrika - vsechny jsou v poradku aspon na pohled -
nic nafoukleho, nic na DPS vypaleneho. Zrejme slusnej oddil.

Radek Vicek