Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Únor 16 18:02:33 CET 2009

´brej vecir,
	15 stara? Tak to je na me moc stare :-). Pokud si pamatuji spravne, tak ve starych Panasonic TV od Welsanu ktery mely SW z Japanu se zapisovalo a cetlo pro kazdou zmenu cehokoliv. Takze bych zkusil vymenit EEPROM pamet. U tak stareho modelu bych to videl na 16kbit (IIC), ale nevim to jiste. Takze sehnat stejnou nebo ekvivalentni, prehrat a zaletovat a jestli se mylim, tak mate obcanku :-).
Zapisuje to porad na jednu adresu, pak to bylo inovovano ze se zapisuje po 250ms, pak to bylo inovovano ze se zapisuje po ??ms necinnosti. Posledni udaj nevim, protoze jsem to nejak pocital ale uz si nepamatuji jak.
ced