pajeci kapalina na QFN

Stano stano.hw@gmail.com
Čtvrtek Duben 16 22:51:54 CEST 2009

Tento postup je ale vhodny hlavne na vyvodoove puzdra, na QFN by som
viac odporucal spajkovapiu pastu, napriklad KOKI Sn62Pb36Ag2, existuje
aj bezolovnata verzia tu som vsak neskusal. Pasty treba dat len velmi
malo, umiestnit QFN a prefuknut horkovzduchom, puzdro sa aj samo
vystredi. Ak nemate horkovzdych pocul som ze velmi dobre funguje aj
vhodne zregulovana zehlicka.