pajeci kapalina na QFN

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 16 22:51:22 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 16.4.2009 od Viktor Jochec:

> nejspis mne nemine pajeni QFN pouzder jako je toto
> http://www.linear.com/designtools/packaging/qfn/UD16.pdf

> Mam v umyslu pouzit postup uvedeny zde
> http://pandatron.cz/?608&jak_pajet_smd_integrovane_obvody
> ale zminovana kapalina se pry uz nevyrabi.

QFN nema moc dostupne vyvody ze stran. Lepsi je ho pajet pajeci pastou
a horkym vzduchem, aby bylo pripajeno zespod.

> Jakou na tohle doporucite pajeci kapalinu a hlavne kde ji sehnat?
> Predpokladam ze lahvicka za 33,- z GME asi nebude nejlepsi volba.

To mas jedno, kolik za tavidlo das, kdyz na nej mas, hlavne aby to
bylo funkcni tavidlo a abys vedel, jestli to pak musis vycistit nebo
ne :-) A aby se ti s nim dobre pracovalo. Ja pouzivam tohle krasne
japonske:

http://www.tme.eu/tavidlo-v-davkovaci-s-jehlou-50ml/arts/cz/b04/fut_zc-70__4.html

A pak tu mam asi 5 ruznych tavidel v tuzce, TME take ma v nabidce ve
stejne kategorii nejaka tavidla v tuzce. Take mam to pastovite ve
strikacce, ale to dost smrdi, tak ho nepouzivam...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz