CPU Atom a MB pro nej

Pátek Září 5 12:33:50 CEST 2008

Dobry den,
desky s integrovanym cpu jiz jsou bezne k dispozici hledejte Intel
Little Falls. Mimochodem, cpu samotny se pysni nizkou spotrebou ale
mam dojem ze celek samotny ma spotrebu docela velkou (tusim ze je to
chipsetem) nemel jsem toto hw jeste k dispozici tak zatim nemam zadne
osobni zkusenosti, ale muzete na to mrknout nekde na webu. Pokud Vam
jde o spotrebu mozna bude lepsi se poohlednout i po necem jinem, pokud
chcete jen male pc tak je to IMHO dostacujici. Desky se daji sehnat za
cenu zhruba 1200kc
http://zakladni-desky.heureka.cz/intel-little-falls-blkd945gclf-945gc-atom-mini-itx-1x-ddr2-vga-lan-audio/