CPU Atom a MB pro nej

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Září 5 11:59:04 CEST 2008

Malý miniweb úplně v pohodě. Jako router s kdečím (mailserver, web, sql,...)
jsem používal výrazně pomalejší Via Epia o výkonu cca Celeron 300MHz.
Pomalejší bylo akorát generování obrázků pro PHP galerie. Musel jsem prostě
nastavit delší timeouty, ale jakmile bylo vše vygenerovaný, tak to jelo v
pohodě. Řekl bych, že hodně důležitá bude paměť, určitě bude potřeba
minimálně 1GB ram, pokud to deska zvládne, tak klidně i 2GB ram.