CPU Atom a MB pro nej

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pátek Září 5 13:24:25 CEST 2008

Zdravim,

   testovali sme INTEL D945GCLF, ktory je uz bezne dostupny. Bola tam
nahodena Vista, s 1GB RAM to bezalo celkom svizne. Ten divny MS
performance index tam bol tusim 2.8, ale primarne sme to testovali s
nasimi programatormi. Beeprog+ s tym isiel pohodovo. Skusal som este
prehravanie DVD, a to islo tiez OK. IMHO ako web "serverik" to bude
bezat uplne v pohode (pouzivaju sa aj slabsie masinky), ale lepsi
vykon mal podla mna celeron (D201GLY2), ktory ale konci. Pre
porovnanie je myslim dobry test od:
http://www.tomshardware.com/reviews/Atom-Athlon-Efficient,1997-9.html
Co sa tyka teploty, CPU je na tom dobre, ale chipset hreje jak "svi.."

Slavo Tomascik
ELNEC s.r.o.