OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 20 13:48:12 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 20.10.2008 od Pavel Kutina:

> No ja mel diky nemu moznost vyzkouset ruzne projektory a udelat si i
> prime srovnani - a ono na tom tvrzeni neco bude...

> Problem s kontrastem, poctem zobrazenych barev, omezeni na zacatku
> nebo na konci barevne skaly, ruzne barevne nadechy, rozdilnost barev
> ve svetlech x ve stinech atd. Fakt je, ze kdyby prodejce nebyl muj
> kamarad, tak o tom vim celkem prdlajs a spokojil bych se s daleko
> levnejsim modelem - jen bych asi casem trochu prskal, ze to ma nejak
> mizernej obraz a ze teda ta technologie neni nic moc. Ale kdyz uz
> mam to srovnani s nejvyssi tridou, tak mi proste obraz tech
> [...]

No a ted si vem, ze nekteri fotografove maji vyhrady vubec k
digitalnim fotografiim a pouzivaji vyhradne film a papirove fotky.
Proste jak tvrdim, jde o uzivatele, nikoliv o prodejce.

Nekdo potrebuje projektor za 100 litru a platno za 30 litru, nekomu
staci projektor za 20 litru a zed, nekomu staci televize...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz