OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 20 14:27:17 CEST 2008

2008/10/20 Pavel Kutina <hw@prelude.cz>:
> Nemluve o tom, ze kolega, ktery take fotografuje a k tomu jeste projektory
> prodava a servisuje, tak tvrdi neco o tom, ze slusny projektor, ktery fotky
> nemrsi, je tak za 50+kKc. Vyhledem k tomu, ze na jim zapujcene technice
> obcas neco promitam, tak bych tomu i celkem veril - a ze by se mi chtelo ho
> mit porad hozeny v aute, teda fakt ne. EEE nosim ve fotobatohu, to kilo
> navic se tam ztrati celkem hrave (na hrbu taham neco kolem 12kg, k tomu
> nejaky stativ, dejme tomu dalsich 6kg) a je porad pri ruce.

Ale ten foťák má TVout, ne? No já vim, je to votravný nejdřív muset
nasypat fotky na kartu a pak je promítat přes foťák. Navíc pokud jsou
ty fotky nějak upravovaný, tak je foťák často nedokáže zobrazit (neumí
rozlišení, poměr stran, použitou kompresi a kdovíco ještě se v tom
JPEGu dá měnit).

Pavel Kadečka.