OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Říjen 20 13:42:33 CEST 2008

No ja mel diky nemu moznost vyzkouset ruzne projektory a udelat si i prime
srovnani - a ono na tom tvrzeni neco bude...

Problem s kontrastem, poctem zobrazenych barev, omezeni na zacatku nebo na
konci barevne skaly, ruzne barevne nadechy, rozdilnost barev ve svetlech x
ve stinech atd. Fakt je, ze kdyby prodejce nebyl muj kamarad, tak o tom vim
celkem prdlajs a spokojil bych se s daleko levnejsim modelem - jen bych asi
casem trochu prskal, ze to ma nejak mizernej obraz a ze teda ta technologie
neni nic moc. Ale kdyz uz mam to srovnani s nejvyssi tridou, tak mi proste
obraz tech nejlacinejsich opravdu nestaci...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 20, 2008 1:34 PM
Subject: Re: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Puvodni zprava ze dne 20.10.2008 od Pavel Kutina:

> Nemluve o tom, ze kolega, ktery take fotografuje a k tomu jeste
> projektory prodava a servisuje, tak tvrdi neco o tom, ze slusny
> projektor, ktery fotky nemrsi, je tak za 50+kKc.

Ja bych se priklanel k nazoru, ze je dulezite, jak to vidi ten
uzivatel daneho projektoru, jestli jemu vyhovuje, jestli on je s nim
spokojen, a ne jak to vidi prodejce :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem